Hogyan írjunk zenét 15 perc alatt?

Valamikor hetekkel ezelőtt elkezdtem szerkeszteni egy zenei alapot a zeneszerkesztő programban, azzal a komolytalan szándékkal, hogy vannak előadók, akik néhány pattern ide-oda tologatásával, dobgéppel, pad-ekkel egy kis effektel csinálnak zenéket, majd albummá avatják és kiadják, és az utóbbi kettőt kivéve én is csinálok ilyet. Csak úgy hülyeségből, hogy hát ilyet én is tudok. Egészen jó hangokat raktam egymás mellé, ezért úgy döntöttem lementem ("zene15percalatt" néven) és később felhasználom jó lesz majd valamire. (Bár már megfogadtam többet nem ötletelek ,mert nagyon sok félbehagyott ötletem van  a gitáron, fejben és a gépen.) Ebből született az a bizonyos múltkori videó, amit majd lentebb linkelek a bejegyzésbe. Vagyis végül nem 15 perc alatt raktam össze,mert azóta sincs kész. Ezek után komolyan nekiültem, hogy gitárokon alkossak hozzá valamit. Majd eljátszottam 23454657687-szer mire minőségileg elfogadhatónak nyilvánítottam. Az eredmény pedig ez lett: (gitár, basszusgitár felgitározva)

A dal folytatása, pedig egy másik videóban hallható, amit hosszas gondolkodás után gyakorlás címkével ellátva tettem közzé, mivel vannak benne hibák, és nincs külön rögzítve a gitár, vagyis ez egy nyers videó.
Azóta már alakítottam rajta egy keveset.


Egy facebook oldalt is létre hoztam ezeknek a zenéknek, nagy részét erre meg a youtube-ra fogom posztolni: Alien's Vomiting
Ezért ajánlott  lájkolni az oldalt  vagy feliratkozni a yt. csatornámra :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Festményeim I.

Őszi Mondocon,ékszerek

Zene, gitár,