Bevezető, goth ékszerek

  Ez a blog azzal a céllal jött létre, hogy bemutassam alkotásaim, különböző médiumokon keresztül. Mivel az évek során elég sokféle dologba belekezdtem, úgy gondolom ideje  közzé tenni őket egy helyen, és részletesebben bemutatni.Lehet lesz még más téma is, még nem tudom hogy alakul , mert ez életem első blogja, és én sem tudom mire számítsak.Először ezt csak bevezetőnek szántam,de mivel nem lesz időm mostanában másik bejegyzést írni, ezért inkább  belekezdek most.

  Az első tevékenység, amiről írok az ékszerkészítés. Pár éve kezdtem, először csak DIY-nek indult, időközben pedig fontolgattam, hogy készíthetnék eladásra is. A hobbiboltok már akkor  gombamód szaporodtak mind online és offline, így nem volt nehéz kellékekhez jutni, inkább
csak a dark goth  ékszerekhez való kiegészítőket volt nehezebb fellelni, ugyanis többnyire ilyeneket készítek.:
 A hétvégén megrendezésre kerül a nyári MondoCon és a képen látható nyakpántokat erre az alkalomra készítettem. Ez csak egy töredéke annak, ami kint lesz, úgyhogy a többiért érdemes kijönni :)
A nyakpántok kézzel vannak varrva 1-2 elem pedig ragasztva erre a célra készült speciális ragasztóval. Ezenkívül a cabochon alapokba helyezett képek saját festményeim kicsi reprói vagy szintén általam digitálisan szerkesztett képek, ha épp nem köveket teszek bele.  A kellékek összeszedése, és megfelelő alapanyagok összeválogatása a  szalagok, csipkék stb esetében elég időigényes, van hogy fél órát vagy egy órát rakosgatom egyiket  a másikra mire azt mondom, megfelelő. Elvégre alkotásként tekintek rájuk ,nem pedig  "jóvanezígy" tömegtermékre.
 A másik típusú ékszereim a szemes medálok és karkötők, melyek közepében egy üveglencse helyezkedik el és köré drótból valamilyen formájú "keretet" fonok. Az üveglencsében található kép szintén saját alkotás, vagy kézzel festett vagy képszerkesztő programmal készített.Nagy vonalakban ennyi most elsőre, és a Gothic Rosette facebook oldal linkjével búcsúzom, itt megtaláljátok a többi ékszert külön mappában a még eladó, és a már elkelt ékszereket is.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Festményeim I.

Őszi Mondocon,ékszerek

Zene, gitár,