Zene, gitár,

Egy új témával jövök most, ez pedig a zene lesz, azon belül  a gitározás. Nem egy új keletű dolog nálam és ehhez képest annyira nem állok jól szerintem ,de mentségemre szolgál, hogy évekig nem vettem kezembe a gitárt, illetve csak évente egyszer. Pár éve megismertem valakit, akinek  hatására újból elkezdtem komolyabban foglalkozni a hangszerrel, és aztán valahogy sikerült szinten tartani az érdeklődést.
Így az utóbbi években volt olyan nap  mikor egyszerre 3 órát gitároztam folyamatosan, és naponta gyakoroltam minimum fél órát, de legtöbbször simán elment 1 óra rá, nem emlékszem pontosan. Akkor már élvezhető volt  mintsem idegesítő. Viszont ez egy olyan dolog,amit nagyon el lehet felejteni, ha nem gyakorolja az ember. Ismét elhanyagoltam, így mondhatom hátrébb vagyok mint 2 éve, ha az improvizálást vesszük.
Kezdetnek egy régebbi videót mutatok melynek az első felében a Clan of Xymox-tól a Tears Ago című számban improvizálok, ez abból az időszakból van, amikor évente egyszer gitároztam, ezért ujjrend meg ilyesmi olyan amilyen, a második fele a videónak csak olyan random improvizálás , nincs semmi alapja, pár évvel későbbi mikor többet gyakoroltam.(A minőség nem a legjobb sem a  hang sem pedig a kép,de egyelőre marad ez, az újabb videóknál a hang jobb lesz):

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Festményeim I.

Őszi Mondocon,ékszerek