OGT beszámoló,DIY,túlélőtúra

I. OGT beszámoló:
Eléggé megkésve,de megírom az OGT-ről a beszámolóm. Legutóbb vásárosként vettem részt a rendezvényen, és ez idáig volt szerencsém mind a négy alkalommal eljutnom. Mivel nem vagyok túl barátkozós és árusként többnyire a "helyemen" voltam, így ismét nem tettem szert új ismerősökre.
Ettől függetlenül jó hangulatban telt az esemény és íme néhány észrevétel/vélemény vele kapcsolatban:
Maga a rendezvény elég komplex sok lehetőséget magában foglal, mint pl. a koncertek, kiállítás, vásárosok,
és a hagyományos kötetlen beszélgetős ismerkedős rész, melytől sokan féltek, hogy az új helyszín miatt nem valósulhat meg ugyanúgy mint a szigeten, viszont ettől kár tartani.
Mi 3/4 4-re érkeztünk, volt egy kis gubanc a kipakolással, mert eredetileg félre mehettünk volna kipakolni
,majd mikor kiértünk megtudtuk, hogy az előző esemény vásárosai 5-ig maradnak. Betereltek minket abba a terembe, ahol a kiállítások voltak, és vártunk, hogy szóljanak mikor mehetünk. Nem szólt senki, majd talán egy résztvevőtől tudtuk meg, hogy már javában elkezdődött a kipakolás. Így minden csúszott kicsit, már jöttek a nézelődők mikor még a cuccaink fele sem volt kint...na mindegy. Szóval ez a része nem igazán tetszett, de nem is ragoznám tovább. Ha valaki olvassa a szervezőktől,akkor ezen a részen még lehet csiszolni, nem ez volt az első kitelepülésünk ,de az első ami nem ment zökkenőmentesen.(építő jellegű, nem rosszindulatú kritikaként írom)
Úgy vettem észre a beszélgetős  rész tűnt a legnépszerűbbnek az összes program közt, ami annyira nem meglepő, így szerintem a koncertekre kevesebb figyelem terelődött, mint amennyi kellett volna.
Leginkább a standom mellett töltöttem a rendezvény nagy részét, így a koncertek elejéről teljesen lemaradtam, bár őszintén szólva nem nagyon terveztem hogy megnézem őket, egy része nem az én világom, amit meg neten láttam a többiből, annyira nem fogott meg. Azonban kellemesen csalódtam, később ugyanis megnéztünk párat. Összesen kb 4 együttesbe hallgattam bele, ebből kettőn elég sokan voltak (pont amik nem tetszettek) és a másik kettő mely közelebb állt hozzám, őket alig páran nézték.Nagyjából ennyi. Az OGT előtt készített a Gothic Rosette ékszerekről interjút a Shadow and light  bloggere ,ezért köszönet érte. Az interjút itt olvashatjátok.
II.DIY mieder/fűző:
Pár hete átalakítottam azt a miedert, amit leggyakrabban hordok, mert már kicsit meguntam. Néhány éve turiban vettem, hátul cipzáros, oldalt fűzők díszítik, elől semmi csak a merevítőnél szaténszalag van rávarrva. Tavaly varrtam rá csipkét tüll anyagot és pántokat. Most mindent leszedtem róla és felújítottam. Jöjjenek a képek, mert nem igazán tudom mit írhatnék erről, azon kívül, hogy örültem mikor elkészültem vele:


III.Túra: 
 A napokban jöttem haza Erdélyből, ami azért volt érdekes, mert most először jártam ott hegyvidéken. Korábban már hallottam mennyire szép, és számos gyönyörű képet láttam az ottani tájakról, ezért örülök, hogy eljutottam  az egyik legszebb helyre, Pádisra. Idáig kevés túrán vettem részt életem során és azok nem voltak túl érdekesek ehhez képest, mivel ez egy elég nehéz, kihívásokkal teli barangolás lett számomra. A túra amin részt vettem, a Csodavár túra. Gondoltam valami vár a hegyekben, mivel nem néztem utána mi lesz ez, hát nagyon nem egy várról van szó. Egy barlangot neveztek el így és annak bejáratát, mely turisztikai látványossággá vált. Teljesen nem  mentünk le, mert mint írtam első ilyen komolyabb megmérettetés volt nekem. A barlang egy vízgyűjtő hely, ami akár veszélyes is lehet, mivel a hirtelen lezúduló esőtől gyorsan megtelik, és kb. 15 perc átjutni rajta, ebből adódóan, ha valaki épp akkor bent jár esélyes, hogy megfullad.
Meredek ösvényeken csúszós gyökereken és sziklákon kellett szinte végig menni, ami lefelé nekem nehezebb volt mint felfelé, néhol láncon kellett kapaszkodni és sziklafalon mászni  mindezt elég magasan ahhoz, ha megcsúszol nagyot zuhansz. Az első napunk ezzel a túrával telt , ami után másnapra nagyon izomlázam lett, de kibírtam még egy könnyebb túrát a pádisi fennsíkon, melynek örültem hisz ez is meseszép hely, kevesebb sziklával és kihívással, de annál szebb tájakkal és több pázsittal a lábunk alatt.








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Festményeim I.

Őszi Mondocon,ékszerek

Zene, gitár,